miercuri, 8 septembrie 2010

Unde greşesc elevii sau unde nu greşesc.

De la Raluca, de la a V a A.
Amuzant. Faza cu decoratul şcolii mi se pare cea mai tare.

Domn' profesor, am găsit şi eu ceva!!!!!!!!!
Elevul:
1. Întotdeauna are dreptate, chiar dacă nu i se dă.
2. Nu copiaza niciodată, consultă sau se consultă.
3. Nu doarme în timpul orei, reflectează.
4. Nu vorbeste în oră, schimbă impresii.
5. Nu-şi distrage atentia, studiază anatomia muştelor.
6. Nu chiuleşte, e solicitat în alte părţi.
7. Nu rămâne corigent, e lăsat corigent.
8. Nu fumează, se stimulează.
9. Nu înjură, se descarcă.
10. Nu insultă profesorii, le aminteşte ceea ce sunt.
11. Nu citeşte reviste în timpul orei, se informează.
12. Nu distruge scoala, o decorează.
13. Nu aruncă creta, studiază legea gravitaţiei.
14. Nu râde în ore, e fericit.
Chiar nu ştiu, unde s-o public?

Raluque de la 5A

IATA SI COMENTARIILE.
diana spunea...
Foarte tare! E super...vreau si eu sa o cunosc pe Raluca din 5A! Curios este ca un copil de clasa a V-a are o imaginatie atat de bogata, dar in sensul bun!!Bravo!
Diana Agop
calatoruL spunea...
Este o fetita timida la prima vedere, dar foarte serioasa si organizata. Te pup; Dirigu'
doolce spunea...
ceea ce a postat Raluca din V A a fost de mult publicat pe net si chiar si eu am avut acest lucru la status...chiar la inceputul anului scolar cineva din clasa mea a venit exact cu acelasi lucru si la afisat in coltul clasei dedicat elevilor....imi pare rau sa va dezamagesc...:( deci nu e o creatie proprie(nam inteles prea clar daca e scris de ea,infine)
(raluca fosta cl 8 F)
Anonim spunea...
super...doar ca elevii nu citesc tot felul de reviste in ora "ca sa se informeze"...ei se informeaza cu pretul gentii care si-a luato "buzucka" sau asa mai departe...dar este important ca ne informam si nu facem altceva...:)
Barbuta
Graziella(a5a A)
lu@_st@r spunea...
e super tare aia cu "Elevul nu distruge scoala,o decoreaza" si aia"Elevul nu injura profii,le aduce aminte cine sunt"foarte super!bravo!
lu@_st@r spunea...
dar sa vedeti voi ce am gasit eu acum:http://s3byca.blogspot.com/2008/11/ce-fac-elevii-la-scoala.html este incrdibil ....ce...nu mai zic....
calatorul spunea...
pentru Doolce. Nu este creatia ei, pur si simplu mi-a trimis-o si am considerat ca este bine sa o public. Te pup. Profu'
Pina la un punct ai dreptate Grazziela, dar daca citesti cancanuri in timp ce un profesor isi scuipa plamanii la tabla, nu mi se pare OK.Te pup. Profu'
lu@_st@r spunea...
sunt luoana:) de la a5a A domnu' profesor!dar asa imi plAce sa imi pun tot felu' de ID mai ciudate....:D ...:)
Anonim spunea...
este prea tare da imi place si aia cu creta si mustele

de la albastrel vlad a 5 a E
calatorul spunea...
Da, Vlad si mie mi-au placut. Si imi place si cealalta trimisa de tine. Te pup. PROFU'
Anonim spunea...
Foarte intersenat cea gasit Raluca.
Georgiana cls.V A
Anonim spunea...
mia placut tare mult asta. Nu distruge scoala, o decoreaza .E foarte amuzanta.
calatorul spunea...
Vedeti ce efect a avut aceasta postare?Profu'
digileutu spunea...
Prea misto. Desteapta fata.
Umbrarescu George

calatorul spunea...
Andrei, voi scrie despre Sasquatch, Yeti si Bigfoot, dar dupa ce ma documentez. Te pup. Profu'
Anonim spunea...
domnuprofesor mai schimbati si dumneavoastra poza ca erati cam tanar atunci dar aratati mai bn acum:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu