luni, 18 octombrie 2010

Surpriza de la 8D

PRELUAT DE PE PLECATDEACASA


Sunt bulversat emotional, de întâmplarea sau mai bine zis de nebunatica surpriza facuta mie de fostii si dragii mei elevi.
Cum o parte dintre elevi învata la Alecsandri, au luat-o pe sotia mea, profesoara de germana la acest liceu ca si complice.
Pe scurt, sotia imi spune ca am o intilnire neprotocolara la un club din oras cu niste prieteni, asa ca duminica la ora 15.30 ma prezint acolo (Full House), si ce-mi vad ochii, Amalia si Madalina ma asteptau la usa sa ma conduca sus, unde am avut parte de cea mai mare si mai emotionanta surpriza din ultimii ani.

Aproximativ 22 de elevi de la fosta mea clasa (Cosmin - vezi te pun primul !!!, Robert, Andrei B., Vlad, Stefan P.,Razvan, Amalia, Madalina C., Andreea V., Stefana, Mara, Madalina D., Cora, Maria, Codrina, Andrei C., Stefan B., Andra -surpriza elvetiana, Marian, Narcis ,Ioana, Karina, plus Tudor de la 8C), ma asteptau cu o petrecere surpriza.
Am inteles atunci dar si mai tirziu cit de mult pot tine copii-elevi la un profesor, cit de mult se pot bucura, sincer, curat pentru tine, pentru ca esti acolo cu ei si pentru ca iti imparti sau impartasesti timpul cu ei.
Nu stiu daca merit asta, dar aseara am fost cel mai fericit profesor de pe Pamint, si ma simteam ca un elev de clasa I, cu coronita pe cap si papion la gat, care primeste cadouri si care nu stie cum sa reactioneze la aprecierile si laudele invatatoarei si ale parintilor.
Am fost bintuit de sentimente contradictorii, nu stiam ce sa fac, sa le multumesc, sa ii pup sa-i string in brate.
Nu stiu daca si-au dat seama ce au facut, dar sper din toata inima sa se poata bucura ca mine, sa simta ca mine atunci cind altii ]n viata lor vor proceda la fel.
Poate si articolul meu initial de pe blog a declansat, ceva in sufletul lor, poate au vazut ca prin ginduri si prin unele fapte am fost mai aproape de ei decit au crezut, poate ca n-au inteles atunci justetea actiunilor mele, dar au facut-o acum cind aducerile aminte inca nu le dau pace.
Mi-a mai placut ca stiu sa relationeze, sa colaboreze, sa se bucure impreuna, desi nu mai fac parte din aceeasi clasa, ca au reusit sa lase deoparte micile rautati si energiile negative aruncate unii altora si s-au bucurat impreuna cu mine.
Nu stiu daca am reusit sa transmit prin aceste cuvinte cascada de emotii pe care le-am incercat, dar sper sa puteti citii si printre rinduri cit de mindru sunt de acesti copii.

P.S.Actualii mei elevi (8E) nu trebuie sa fie frustrati de faptul ca nutresc asemenea sentimente fata de fostii mei elevi, mai devreme sau mai tirziu ne vom pierde urma unii altora, voi insa ramineti aici in scoala inca un an si ma voi ocupa de voi cel putin la fel de mult si de bine cum am facut-o si pentru ei .. video

Iata si comentariile ,,stârnite ,, atunci:
Anonim spunea...

E foarte draguta si cu adevarat emotionanta surprinza facuta de cei de la 8D, iar gestul lor este un model pentru noi si ne reaminteste sa nu uitam persoanele care ne-au ajutat si ne-au fost alaturi cand am avut nevoie.
PS : Nu va faceti griji in privinta eventualelor interpretarilor gresite ce s-ar putea naste in clasa noastra pentru ca noi va intelegem si probabil ca am fi procedat la fel (cel putin asa vreau sa cred)
Cu sinceritate, Delia

calatorul spunea...

multumesc Delia dar am invatat sa fiu mai atent cind afirm ceva despre fostele mele experiente ca profesor si diriginte, pentru ca ele pot fi interpretate foarte usor. De fapt imi doresc sa nu ranesc nou formatele sentimente fata de mine.
Te pup.Dirigu'

Shit Happens.Every Day. spunea...

Am observat,si apreciez asta,cum apreciez si "dragostea" pe care inca ne-o purtati.
Cosmin Onet.

calatorul spunea...

Asta ca sa vezi ca aceea n-a fost decit o regretabila omisiune. Te pup. Fostu' Dirig

diana spunea...

Superb! Impecable...cum ar spune francezul! Chiar daca poate nu o sa ma credeti, apreciez colectivul fostei clase 8D, (si 8C), pt ce au facut si pentru ceea ce fac. Am multi prieteni din aceste clase si chiar pe unii ii cunosc mai mult sau mai putin....sau chiar foarte mult(stiti ce vreau sa zic). Sunt niste copii de exceptie, isteti si foarte de treaba in limbajul nostru. Chiar ma gandesc ca si pe dumneavoastra v-au format ei...(ati fi putut fi diriginte unei clase....care sa lase de dorit)Suna banal...dar nu e exclus ca puteati fi un profesor morocanos si cum nu le place elevilor. Ei v-au facut sa lasati in lume fatada aia de profesor elegant, serios, etc.
Cu toate acestea, prin intermediul acestui blog, ii felicit pe elevii colectivului fost 8D si tin sa le multumesc pentru ce au lasat in scoala...un profesor (si un diriginte )de nota 10...

Diana Agop(actualul 8e)

Draga Diana, ai un punct de vedere cel putin interesant la care nu m-am gindit pina acum. Este foarte posibil ca la formarea atitudinii despre clasa mea sa fi contat sau sa fi participat si ei. In clasa aceea erau multe sensibilitati care nu trebuiau deranjate (si nu ma refer aici la fite) erau lucruri care trebuiau spuse clar si raspicat dar si lucruri care trebuiau imbracate intr-o anumita forma. S-ar putea sa ai dreptate clasa aceasta m-a modelat pe mine, probabil sa devin mai bun.Te pup. Dirgu'

Anonim spunea...

Foarte frumos articolul... Sper sa ne vedem cat mai des si sa nu uitam(uitati) istoria 8D.


Cu drag Copilul Anonymus

Ramona Hobu spunea...

Pentru mine..desi nu mi-ati fost diriginte..ati fost un exemplu... sunteti un om minunat..un profesor minunat...Aveti un suflet de aur..si ma bucur ca mi-ati fost profesor..am invatat foarte multe de la dumneavoastra-foarte multa Geografie..dar si lectia vietii.De multe ori mi-ati explicat si m-ati indrumat spre ce este bine..si ma bucur tare tare mult ca ati fost alaturi de mine..desi nu ati fost obligat sa o faceti...Sunteti cea mai frumoasa amintire pentru mine din scoala generala..Va multumesc din suflet! Ramona Hobu (fostul 8C)

calatorul spunea...

Multumesc mult Ramona, pentru ginduri si pentru aprecieri. Nici nu ma asteptam de la tine sa scrii altceva, pentru ca si eu am amintiri frumoase despre voi si despre tine, despre buna ta crestere si despre emotivitatea ta ca si despre nevoia ta de a fi inteleasa si indrumata. Sentimentele dupa cum vezi sunt reciproce. Te pup. Mult succes. Sunt convins ca voi mai auzi de tine.Profu'

paula mate spunea...

nu va faceti griji ! persoanele care ar putea interpreta gresit ceea ce ati scris despre fosta generatie a dvs nu prea frecventeaza blogul ba chiar deloc. mam lamurit cu comparatia si miam dat seama ca trebuie sa aveti un punct de reper.

calatorul spunea...

Ma bucur ca ai inteles, pentru ca mi s-a parut ca la inceput nu prea agreeai ideea de reper sau comparatie.
Sau ai inteles de la inceput pozitia mea.
Te pup. Drigu'

paula mate spunea...

la inceput eram putin confuza nu stiam la ce sa ma astept avand in vedere ca nu prea va cunosteam , acum imi dau seama ca a fost doar o iluzie.

Eddy spunea...

O da...domn' diriginte...c pot sa mai zic?...e intradevar emotionant chiar si pt mn...ne vor lipsi mult...abia dupa ce pierdem un lucru pretios ne dam seama de valoarea lui....acum scoala parca e mai goala fara ei!

Boogey Man spunea...

Foarte frumos filmul... Chiar daca nu ma regasesc in nici o fotografie...... Da asta e...
Poate mai dau pe la 19;) Felicitari pentru film realizatorilor.
Si sper sa nu ne uitam niciodata.

Robert ;);))

Draga Robert, filmuletul a fost facut de Andrei C. si de Stefan B., asa ca lor trebuie, eventual, sa le reprosezi. Sa ne vedem cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu