duminică, 11 septembrie 2011

Scoala la început

Mâine va începe un nou an şcolar, pentru noi profesorii, o rutină, pentru elevi o ocazie sa revină cu placere sau nu, la acea normalitate a vieţii de scolar, cu teme şi frustrari, cu temeri si disperari, cu victorii de moment si cu războaie câstigate, cu deceptii în dragoste ( în încercarea de a cuceri inima unui elev sau sau a unei colege).

Oricum noul an, îmi aduce o provocare căreia sunt sigur ca îi voi face faţă si anume trecerea iubitilor mei elevi în clasa a VII a. Pentru cei mai multi este un moment oarecare, o alta trepta de gimnaziu, pentru părinti si pentru profesorul diriginte este un an dificil.

Sunt pregătit sa construiesc punti şi poduri de întelegere, mai degrabă decât sa ridic garduri. Si aşa trebuie sa faca si parintii. Asta îi sfătuiesc eu.

Succes!

P.S. Şi mai am o provocare uriaşă. Era sa o uit!
Intru şi eu în clasa a I a alături de micuţul meu Iani!

2 comentarii:

  1. Va doresc un an scolar plin de reusite atat pe plan profesional cat si pe cel personal. Mult succes lui Ianis!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Ramona!Esti o draguta, ca intotdeauna.
    Succes si tie, ai nevoie la Bac.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere